فرهاد مجیدی و داستان بازگشتش به استقلال!


مجیدی مطابق تصمیمی که گرفته بود در روز 7 آبان امسال از فوتبال خداحافظی کرد. قبل و پس از این اتفاق فتح الله زاده و قلعه نویی بارها و بارها با او صحبت کردند تا تصمیمش عوض شود اما فرهاد تصمیمش را گرفته بود که از فوتبال خداحافظی کند.

http://static.parsnews.com/thumbnail/a70xxwfrbsgs8c4/dqb7fYvDafW5UBtu3Qtk3A==/13.jpgبه گزارش خبرداغ ، علی نظری جویباری درباره شایعه بازگشت فرهاد مجیدی به جمع آبی پوشان برای ادامه لیگ برتر و جام حذفی و همچنین فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «چنین بحثی صحت ندارد. مجیدی مطابق تصمیمی که گرفته بود در روز 7 آبان امسال از فوتبال خداحافظی کرد. قبل و پس از این اتفاق فتح الله زاده و قلعه نویی بارها و بارها با او صحبت کردند تا تصمیمش عوض شود اما فرهاد تصمیمش را گرفته بود که از فوتبال خداحافظی کند.»

وی افزود: «پس از اینکه مجیدی رسما از فوتبال خداحافظی کرد نام او از فهرست تیم هم کنار رفت و بنابراین بازگشتش به فوتبال به عنوان بازیکن دیگر ممکن نیست. ضمن اینکه فرهاد به شدت پیگیر کارهای خود برای حضور در دوره های مربیگری است و هدف های بزرگی برای آینده اش دارد. امیدوارم مجیدی به عنوان یک استقلالی اصیل به خواسته های خود در بعد مربیگری هم برسد.»



Instagram

نظرات شما عزیزان:

آذین
ساعت10:35---6 بهمن 1392
http://www.thetoptens.com/soccer-football-players
برین تو سایت به فرهاد رای بدین
اطلاع رسانی کن هوادار ابی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: بازگشت مجيدي,استقلال,هواداران استقلال,فرهاد,فرهاد مجيدي,هواداران فرهاد مجیدی,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.